MTB Malga Stramaiolo del 21/05/2005

Finalmente el ginocio, dopo la storta de 2 stimane fa sul Care' Alto el par nar en po' meio: l'ortopedica la m'ha dit de riprender co la bike per rinforzar el quadricipite: e cosi' sia. Me som quindi aggrega' all'uscita che eva organizza' l'Ale e 'l Mattia: Malga Stramaiolo da Barco di sotto. A vardar la cartina i 1400 de dislivel e 'l sviluppo i entimoriss bem, ma co l'allenamento invernal che ho fat no dovria averghe problemi: gh'e' da nar! E cosi' alle 8:53 sem za' a Barco di sotto (Val di Cembra) che salim sulla provinciale. Da qi, proseguim per Albiam, Sevignam e tachem la ripida salita vers Quaras. Dopo aver tribola' non poc col cambio della me bike (voi sempre metermele a posto mi le me robe, ma 'sta volta me sa che l'e' meio che 'l cambio me'l faga regolar...) arrivem alla fin della strada e da qi per en senter en tel bosc (con 5 minuti de button bike) arrivem a Centrale/Bedollo. 'L Mattia ancoi nol se sente en forma (masa birre ieri sera...), e cosi' guida la fila l'Ale. Mi.... ultim... endrio.... vabbe', dai, l'e' la prima volta che togo su la bici st'am! Dopo aver carga' le borracce, proseguim fin vers el Passo del Redebus, dove, poc prima girem a sinistra al bivio per Malga Stramaiolo. La strada fim al Redebus la par sempre pu' longa de quel che l'e': 3 Km eterni. Logico, l'e' al 18%! Enfatti i ultimi 4,5 Km che gh'e' dal bivio ala malga en confront l'e' na' caminada! E cosi' vers mezdi e 20 arrivem a destinaziom. Per fortuna la malga l'e' daverta e 'n bom piat de polenta,luganega,formai,fasoi e birra nol ne lo cava nessuni. Dopo n'ora de sol, quindi risalim en sella e via de volta vers el passo, quindi Bedollo e da qi girem a sinistra vers Pine': 5 Km sotto Baselga scendem dala strada de destra fim Albiam, quindi de volta fim Barco de sora e da qi, zo per el bosc fim a Barco de sotto. Che giro! E dopo aver tasta' 'n bon bicier de ros dell'Ale e 'l VoW dela Katia, via vers ca'!

El senter che da Quaras sale a Bedollo... gh'e' anca da guadar el torrente co la bike! Mattia avanti, Ale al seguito...
Vers el Passo del Redebus, el Kepo al bivio.
Dalla Malga Stramaiolo la strada che sale e sullo sfondo.... el Rujoch! La scialpinistica off-limit! Tutti i g'ha paura a farla per le valanghe che la mola zo. La via de salita la dovria eser lungo el canal de destra... (anca se a mi me pareria pu' sicura la dorsale...)
El Mattia 'l se engozza alla Malga. Per smaltir en piat del genere la gita de ancoi 'l g'ha da farla do volte!
Dalla Malga vers l'altipiam...Bedoll a destra, Baselga a sinistra... n'avem fat de dislivel!